Sjuka söndag

Jag har varit halvt sänkt hela dagen. Så fort jag rört mig minsta lilla har flåset ökat och hjärtat nästan hoppar ur kroppen. Ingen feber men mör i kroppen. Halsen var hemsk i förmiddags men efter lite färsk ingefära är det nu mycket mycket bättre!
Jag hoppas jag mår prima imorgon.


Farmor kom hit i eftermiddags och underhöll Albin eller om det var han som underhöll henne? :)
Vid fyra i eftermiddags var han helt slut men det är lite sent att sova då så vi vilade lite medan Peter lagade middag. Han bjöd på ost och skinkpaj idag. Mycket gott! Albin plockade i sig hela portionen själv.

Nu på kvällen badade först Albin och när han somnat (utan några större problem) så hoppade även jag i badet. Mycket skönt för kroppen!

Nu är det soffan som gäller och kurrering med lite mera ingefärste och gojibär samt lite ostbågar ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig lilla gumman! Ostbågarna gör nog susen!

2013-06-30 @ 22:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0