Snaaaaaart klar!!!

Jag håller på att slutföra ett av alla mina virkningsprojekt som legat halvfärdigt väldigt länge. Men nu är det alldeles snart färdigt, bara Peter hjälper mig med det sista fixet! Hittills är jag ganska nöjd med resultatet också :)
Jag visar er när det är helt klart. Förhoppningsvis ikväll redan! (det hänger på dig nu Peter;)


Jag har haft så många projekt igång samtidigt och inget av dem blev helt färdiggjorda, så nu har jag satt stopp för att börja på något nytt innan de saker som är påbörjade är helt färdiga. Ordning och reda! ;)
Det kliar i fingrarna till att påbörja de nya idéerna jag har i huvudet...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har blivit en riktig pysselMaja. Och duktig är du också.

2013-06-07 @ 10:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0