Snorunge

Idag sällskapar jag med en snorunge. Så nu har vi fått svaret på varför han varit halvt omöjlig de senaste kvällarna och nätterna- förkylning.
Humöret är därefter idag också och det gäller att jag knyter mina brallor ordentligt så de inte åker ner när ungen hänger runt mina ben och ylar :)

Nu sover han och jag ligger jag med. Tänkte läsa lite, om jag hinner innan även mina ögon slår igen sig.

Vi har varit ute på promenad och äntligen fanns det lite luft att andas ute!!! Det har varit så ruskigt kvavt hela veckan i stort sett och det är konstigt att vi inte fått smaka på ett ordentligt åskoväder. Tydligen åskade det lite på håll natten till igår men jag märkte inget.

Nu läsa!


Albin var duktig att hjälpa till med att hålla i kopplet när vi var ute förut :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars lille snorunge! Jobbigt att vara täppt i värmen.
Hur mår Nico, är han lika trött?

2013-06-28 @ 10:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0