Tålamod är ett måste denna eftermiddag

Albin är farlig att ha sittandes i kundvagnen nu. Tre gånger höll han på att klättra ur på Ica idag så det gäller att vara beredd! Men det gick bra :)
Lite handlat blev det också men mest bara basvaror. Någon direkt "mat" blev det inte mer än tre paket bacon och lite kyckling. Det räcker inte länge.... Jag gick verkligen och tittade på allt i affären för att försöka få lite inspiration, men icke! Jag är inte hungrig eller sugen på nått alls. Blä!
Fast jag tog mig faktiskt i kragen och vevade ihop en kalops när vi kom hem och den står nu och puttrar på spisen. Dagens uppdrag är alltså snart rodd i hamn! :)


Albin var på ett jäkla humör när vi kom hem och gjorde allt han inte får. Såklart!
Medan vi väntar på att pappan ska komma hem nu så vilar vi lite. Inte sova, bara vila :)



Ni ser hur han sitter i vagnen! Helt på sned och benen är inte där dom ska vara...


Kommentarer
Postat av: Anna Bergström

Ibland är det lite av ett äventyr att gå och handla med små barn ;-)

2013-06-27 @ 21:56:20
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0