Tråk

Albin är inne i en period då han har väldigt svårt att somna dagtid men tack och lov ligger han gärna och vilar utan protester.
Både han och jag har legat och slumrat lite ända till klockan tio. Det var skönt och guldvärt! Varför har jag inte alltid vilat när han gjort det?

Nu har vi ätit lunch och tänker styra in mot staden. Det behövs verkligen handlas och fylla på i både kyl och frys. Jag har dock ingen fantasi eller sug efter något. Ge mig inspiration eller kom hit och laga mat! :)
Hemmafrun i mig har gått på semester eller något liknande. Jag har inte lust eller ork med något. Jag skulle kunna leva på knäckebröd och skinka nu. Supersmidigt ju! Dock tror jag inte Peter och Albin uppskattar den menyn i så många dagar.



Stackars jycken får aldrig vara ifred


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har också tappat inspirationen för matlagningen :( Vill inte ge barnen så mkt halvfabrikat, men fantasin å orken finns inte! Brukar sätta mig ner å skriva en lång lista på maträtter. Å sen väljer jag ut middagar för två veckor så känns det ganska bra ändå :) då vet man vad som ska handlas hem!

2013-06-28 @ 15:00:20
URL: http://www.fritjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0