Veckans vikt

Dystert resultat denna vecka med +0,7 kg.

Jag får skylla mig själv för jag har verkligen kommit av mig med träningen. Oftast blir det bara en rejäl promenad per dag nu och styrketräningen utförs allt mer sällan. Usch vad dålig jag är!!!!!
Men idag har det faktiskt blivit tre promenader, dock ej så långa plus att jag nu nyss drog av ett styrkepass så jag kan om jag vill ;)

Inget lördagsgodis blev det på hela helgen heller! Ännu ett litet plus i kanten :)


Bättre resultat nästa vecka hoppas vi på! Det ska ju bli varmt i veckan så förhoppningsvis svettas jag ut massor med kilon :)


Kommentarer
Postat av: Katti

Mmmmm :-/ hoppas inte på det, det är ju bara vatten. Jag tror mer på ganska hård motion och skippa godis och sötsaker generellt. Fast VI vill ha dina goda kakor förståss när vi kommer :-D

2013-06-03 @ 20:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0