Deklarationen

Jag fick hem deklarationen idag och jag var livrädd till att öppna den. Jag har gått och gruvat mig för att den ska komma eftersom jag inte haft någon ordentlig och "riktig" inkomst på länge nu i och med att jag först pluggade och sedan gått arbetslös med enbart lite timjobb för att därefter bli föräldraledig.
När jag var arbetslös för flera år sedan åkte jag på restskatt ett par år i rad har jag för mig så jag var rädd att det skulle bli så igen. Men tro det eller ej när jag öppnar och ser att jag ska få tillbaka mer pengar än vad jag någonsin tidigare har fått!!! Jag var tvungen att be Peter läsa också så att det verkligen var ett plus framför siffrorna. Lycka!!! :) Mycket välkommet i en tunn mammaplånbok!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis. Vad kul för dig. Någon gång kan man tydligen ha tur.

2013-03-23 @ 09:13:09
Postat av: pappa

Grattis.får man väl säja då.

2013-03-23 @ 11:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0