En fredag i snöns tecken

Snöandet fortsätter. Tredje dagen idag. Den redan skridskobaneliknande vägen är förrädisk att gå på med all denna fina pudersnö! Jag halkade häromdagen och landade snyggt på knä. Första vurpan för iår så jag får väl vara nöjd ändå :)

Här inne är det fullrulle igen efter att den lille huliganen sovit en sväng efter att vi var ut och gick.
Han tar fler och fler steg för var dag och han är så säker på vad han gör. Han glömmer både tid och rum och koncentrerar sig enbart på stegen han tar. Förut gick han från dörren i sitt rum ända bort till hans lilla bord!

Om en timme ungefär ska vi bege oss in mot staden för att intaga en lunch med Therese och efteråt möta upp Peter efter jobbet.

Bäst att förbereda både oss och väskan för vår stundande avfärd!


Denna panda sällskapade med mig ute idag. Söt va?
Den passar fint mormor!


Kommentarer
Postat av: Syrran/Moster

Söta lilla vildingen

2013-03-22 @ 11:37:59
URL: http://Baraordifoljd.blogg.se
Postat av: Mamma

Lite drag vid örat tycker jag.

2013-03-22 @ 12:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0