Födelsedagen

lider mot sitt slut nu och jag känner mig nöjd.
Peter kom hem med mat från Donken (beställning från mig), en fin fin bukett med blommor och ett paket innehållandes tyngder att spänna fast på vristerna, precis som jag önskat mig! :) Jävlars vad fit jag kommer bli ;)

Jag har hunnit med ett träningspass nu under kvällen också vilket känns skönt i kroppen.
Jag började med att ha tyngderna på mig men jag pallade inte och tog av dem efter halva bara. Det känns som man har rejält vätskefyllda och tunga ben med dem på :)

Nu blir det snart sängen!


Kommentarer
Postat av: Janina

Grattis! Verkar som ni haft en härlig dag trots huvudvärk! Såna där tyngder har jag också önskat mig, en sån där grej man aldrig tar sig för att köpa själv, men kommer på jämt när man ska göra något.. Nice med symaskinen också! Nu kan du pyssla mycket fint när tid finnes. Ang. Axels hand så blev den blå eftersom han fått i sig för lite näring, kroppen tog då allt han fått i sig för att hålla i gång organen :/ gick över med vätskersättning och Alvedon, som tur var! Nu mår han bra :)

2013-03-18 @ 23:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0