Mar. 18, 2013

Albin redan sin andra lur för idag. Han är nog trött efter allt i helgen och det har inte jag något emot.
Jag har börjat fröså lite idag. Tomater och paprikor står för groning nu. Äntligen har man fått lite jord under naglarna igen :)

För övrigt så har jag en förbannad huvudvärk dagen till ära. Tablett är intagen sedan över en timme sedan och nu är värken värre än innan. Dessutom börjar jag känna mig lite illamående och befarar att det nalkas migrän... Jag har ju sluppit det i närmare två år nu så det är väl tydligen dags igen.

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur har du det med huvudvärken? Hoppas du slipper migrän!

2013-03-18 @ 16:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0