Nyblivna vandrarhemsägare

Ja det känns som vi här hemma börjat bedriva något vandrarhemsliknande rörelse :)
I dagarna två har vi ju haft Jessica här på besök hos oss och i förmiddags lämnade hon oss för att fara hemåt och jobba.
Nu ikväll inväntar vi våra nästa gäster- familjen, som kommer hit över helgen och imorgon kommer även mormor Siv och moster Helen upp.
Så denna dag har ägnats åt lite bakning, städning och handling för påfyllning av skafferi och kyl. Eftermiddagen har gått i ett och jag är helt slut nu och min rygg likaså. Sedan klockan fem när vi kommit hem från affären och tryckt i oss våra pizzor har jag varvat städning, tvättning, renbäddande av sängar och massa plock här och där. Vid sju ansåg jag mig hyfsat färdig och drog av ett träningspass som grädde på moset. Men oj vad det tog emot! När det väl var över kändes det ju så gött i kroppen och det var värt pinan. En liten promenad med jycken och en dusch på det så känner jag mig nu lite som en människa igen och har parkerat mig i soffan.
Tre träningspass utöver promenaderna har jag lyckats åstadkomma denna vecka hittills och det känns bra.

Nu ska jag chilla vidare innan våra nya gäster kommer :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför så mycket besvär? Det är ju bara vi!

2013-03-15 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0