Seg start

Ge mig styrka! Jag är så trött att ögonen går i kors! Trodde att frukosten skulle pigga upp en lite men det blev istället tvärtom. Har suttit inne i Albins nu i säkert en timme och tack och lov leker han helt på egenhand utan protester. Tur att någon är pigg! Jag och jycken skulle inte vela något annat än att gå tillbaka till sängen och krypa ner under täcket igen! Ja, jycken är även han mega trött!!! :)

Tänkte faktiskt försöka rycka upp mig och masa oss ut på en runda, men det tar emot. Jag känner mig så frusen redan här inne ju.


Tröjan klär ju den unge herrn morgnar som dessa....


Kommentarer
Postat av: Katti

Farmors söta Sockersmula :-D Var snäll nu mot Mamma!!!!

2013-03-04 @ 12:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0