Det blev visst lite mycket av det goda

Jag har fått för mycket sol idag!!! Ser ut som en kräfta på lår, knän, armar och bröst. Nu ligger jag nedbäddad i sängen och huttrar, solfrossan slog till för ett par timmar sedan och jag känner mig helmysko i kroppen.
Ja, alltid är det något.
Det har blåst lite idag så man har ju liksom inte känt att solen gassat på, förrädiskt! Jag har haft fullt sjå med att hålla samma tempo som Albin hela dagen så jag har inte suttit och latat mig i en solstol! :) Jag borde helt enkelt klätt mig lika som jag gjorde med Albin för han har tack och lov klarat sig undan från solen.


Efter middagen lurade jag med Peter på en promenad runt sjön. Skönt att röra på sig och kul med vuxet och mänskligt sällskap :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lilla gumman! För mycket sol har du ju redan provat. Du har väl inte glömt Falkenberg. Stackars dig!

2013-05-09 @ 09:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0