Gnissel och morgonpigg

Innan klockan hunnit bli sex imorse var Albin redo att möta en ny dag. Han kanske var orolig att pappan skulle försova sig igen? :)
Far och son hann äta frukost tillsammans idag och det var en glad Albin som satt vid köksbordet, likaså pappan tror jag nog.
Resten av morgonen har ägnats åt bus och lek. Vi har gått vår runda och nu står vila på schemat. Albin sover nästan redan. Det är jobbigt att vara morgonpigg!
Jag ska fixa det sista med packningen sedan och försöka klippa min lugg lite.


Albin gjorde igår kväll en ny upptäckt! Med tänder i både över och underkäken har han insett att man kan gnissla tänder... Fy fasiken vad det låter!!! Ett hemskt gnissel som skär i kroppen på både mig och pappan.
Hittills idag har han inte gjort det igen och jag hoppas han glömt bort det för all evighet framöver! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0