Måndag= vägning igen

Efter en katastrofal vecka med massa kalasande, onyttigheter och minimalt med tränande var jag helt inställd på en uppgång men nejdå! Jag står fortfarande och stampar på samma vikt tredje veckan nu. Har vågen hakat upp sig?!

Den gångna veckan har jag inte använt mig av Shapeup appen utan jag har gått på känsla och jag kommer fortsätta så även denna vecka.

Ska försöka få upp samma ånga som jag hade för ett par veckor sedan med träning. Jag har sackat efter rejält på sistone. Inte bra! Men faktiskt att jag drog med mig syrran på en löparrunda i fredags förmiddag. Nästan tre kilometer plöjde vi på i hyfsat bra tempo ändå tycker jag! Syrran är ju en mer träningsmänniska (eller iallafall varit) än vad jag någonsin varit eller kommer bli så det var kul att dra med henne och det verkade som även hon tyckte vi hade ett hyfsat tempo :)

Idag har jag iallafall gått morgonrundan. Hade tänkt dra ut nu ikväll också men vi åkte iväg och hjälpte farmor med lite grejer när Peter kom hem från jobbet och vi var inte hemma förän efter sju igen och då var det dags att ställa sig för att göra middagen, så någon mer träning varken orkades eller hanns med.
Nya tag imorgon! Pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0