Fredag förmiddag

Vi var uppe innan sju imorse, klädde på oss, åt, rastade hund och satt i bilen ett par minuter efter åtta. Vi klarade det! :) Ännu en gråmulen och mörk dag med regnet hängande i luften. Tråkigt!
 
I väntrummet till barnmorskan fanns det massa kuliga leksaker och det första Albin såg och gick raka vägen fram till var en liten spis. Där stod han och rörde ihop något gott :)
Inne hos barnmorskan gick det bra. Albin hittade turligt nog en traktor som han nästan bara var tvungen att ta med sig hem....
Både jag och tvåan mår bra verkar det som och hjärtat tickade på så fint så.
 
En kvart senare var vi klara men lekhörnan var för fint städat tyckte Albin så han var tvungen att stanna där en liten stund till och stöka ner ;)
 
Vi åkte vidare in mot Norrtälje och uträttade några ärenden samt handlade lite. Fy sjutton vilken snäll son vi har som sitter så lugnt och fint i vagnen när man går i affärer och står i köer <3
 
Nu är vi hemma sedan en timme typ och har ätit risgrynsgröt till lunch. Albin är på date med Mamma Mu och jag vilar fogarna en stund i soffan tillsammans med lite kaffe och några pepparkakor. Ska väl försöka få lite städning undan gjort också så vi inte behöver skämmas alltför mycket :) 
I eftermiddag kommer farmor hit och ska sitta barn och hundvakt medan jag och Peter drar in till Stockholm för härligt fredagsnöje. Som jag längtat!!! Och senare ikväll anländer även mormor och morfar och stannar över helgen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0