Min romantiska sambo.

Igår på min namnsdag kom Peter hem med hela TVÅ presenter! Det ni ;)
 
Att presenterna var två likadana taklampor med rörelsedetektor i som vi skulle ha nere i källarn är en annan sak ;) Men faktiskt att jag blev lite glad. Jag har länge velat ha just rörelselampor där nere då det ofta står och lyser helt i onödan där nere samt att det såhär års är kolsvart när man kommer ner där vilken tid på dygnet det än är. Plus att lampknapparna nedanför trappan är felkopplade på något sätt så det kan ta evigheter innan man lyckats tända eller släcka den lampan man vill. Haha. 
 
Tack kära du för de romantiska presenterna :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var väl bra presenter!

2013-11-20 @ 20:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0