Uppe med tuppen

Innan klockan sex imorse vaknade en ledsen Albin. Jag hämtade in honom till oss där vi låg och mös till pappan gick upp och då var Albin snabb att hänga med upp han också. När vi vinkat hejdå till arbetarpappan bäddade vi ner oss på soffan istället i sällskap med barnkanalen. Tro det eller ej men Albin satt lugnt och fint i soffan i över en och en halvtimme och tittade! Jag låg bredvid och slumrade stundvis. Riktigt mysigt! 
 
Efter frukosten gav vi oss ut på den sedvanliga promenaden. Idag är det mildväder igen, blött och blåsigt. Usch! 
Vid tio var vi inne igen och Albin var så trött och ville hoppa i säng, han somnade ganska fort och gör så än.
Jag har virkat och kollat lite på playkanalerna. Nu tänkte jag gå ner för att göra lite nytta i tvättstugan och leta fram jullådorna (bland alla andra lådor). 
 
 
Tvåan lever rövare i magen och tycker nog att det börjar bli lite trångt i sin enrummare. 
 
 
 
 
Såhär kan man också ligga och vänta på mat :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0