Det finns ingen botten i mig

Har kommit in i en period då jag är hungrig hela tiden och suget efter att tugga på något är enormt! Jag blir tokig!
Igår gick jag och trånade efter ostbågar hela dagen och när jag satt och tittade på Ensam mamma söker kunde jag inte hålla mig längre utan tog fram en skål med ostbågar.

Idag satt jag till och med och drömde om gottigheter samtidigt som jag åt middag. Efter maten tryckte jag i mig minst tio pepparkakor och jag var ändå inte nöjd. Efter duschen var jag duktig och åt en apelsin och vindruvor men fortfarande är jag inte tillfreds. Dumt nog köpte jag choklad idag när vi var och handlade och dom ligger verkligen och bränns i skåpet. Hur länge kan jag låta bli?!

Jag hoppas detta bara är något tillfälligt och beror på en rejäl tillväxtperiod för tvåan där inne.
Vill inte stoppa i mig massa onödiga saker men det är så svårt när kroppen skriker!


Kommentarer
Postat av: Janina

Ät! Vi kan hjälpas åt sen du och jag :) det kan bli vårat göra om/när vi ses ;) det jobbiga om vi skulle göra det är att det hade varit kul att släppa ihop våra huliganer samtidigt som jag VERKLIGEN behöver åka iväg alldeles på egen hand.

2013-10-15 @ 20:27:50
URL: http://schanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0