Dilemma

Nu står vi inför det befarade dilemmat....

Igår ringde de från vårt förstahandsval av dagis till Albin och frågade om vi fortfarande var intresserade då hon hade sett att vi tackat ja till vårt andrahandsval.
Jag vill diskutera saken med sambon gav jag till svar och nu har vi två veckor på oss att bestämma hur vi vill göra.

Vi diskuterade saken lite igår kväll och det enda som vi kom fram till egentligen var att hur vi än väljer och OM det skulle kännas fel längre fram så går det ju alltid att byta. Men vad hjälper det nu? ;)

Jag tror jag kommer stå fast vid valet av andrahandsvalet, det känns fortfarande bäst känslomässigt.
Syssling Philip går där och dom är helnöjda!
På Öppna är det några mammor som har sina äldre barn på det andra dagiset och vissa saker jag hört från dem känns inte bra, samt att både Peter och jag tyckte verksamheten var ganska intet sägande när vi var och hälsade på.

Den stora haken är ju avståndet. Men vad är väl egentligen tid och bensinkostnader jämfört med att lämna sitt barn på ett ställe som känns bra för oss?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0