En argsint kossa

Efter att ha haft ett enormt sug efter mat och saker att stoppa i munnen hela veckan var det istället tvärstopp idag till middagen. Var istället nästan lite äcklad av maten men lyckades få i mig några skedar soppa och två pannkakor.
Vad händer sedan en timme efter att middagsbordet är avdukat?
Jo det suger ordentligt i magen efter något såklart. Men jag har lyckats hålla emot än! :)

Albin var på uselt humör lagom till att jag stod och stekte pannkakorna. Såklart! Ett tag satt han med en bit från spisen i sin stol och övervakade det hela. Stundvis gick det bra men emellanåt tröt tålamodet och jag apade mig allt jag kunde för att få honom på andra tankar. Som tack för det brände jag först fingret på den brännheta stekpannan och därefter fick jag en plastko drämd i ansiktet och givetvis träffas mitt öga av ena klöven. Bara en liten stund efter det får sig min näsrygg en ordentlig kyss av samma ko. AJ! Ja det trängde faktiskt fram några tårar så ont gjorde det... Bägge gångerna!
Han är förlåten nu :)


Tråkigt nog började Albins näsa rinna huxflux nu på eftermiddagen. Spännande att se vad det leder till. Han har inte känts helt i form under eftermiddagen så det är nog något som lurar i kroppen på honom.


Nu är det ryggläge i soffan. "Råkade" hitta ett nytt virkmönster nyss och var bara tvungen att prova det. Ska fortsätta med det nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0