Lego

Igår kväll samlade vi ihop allt Duplolego och hällde ner det i nya lådan vi köpte på Ikea i helgen. Det blev en hel del faktiskt (lite ärvt, lite julklapp från förra året och lite loppis fyndat) och Albin tyckte det var roligt att plocka med.

Imorse hade han inte tid att komma och äta frukost då han istället stod med huvudet i legolådan :)

Tyvärr slutade det ju med att lådan vändes uppochner och det låg bitar överallt här hemma. Precis vad jag befarat.
Så när Albin nu stannade kvar ute en stund med farfar passade jag på att plocka ihop alla bitar och ställa undan lådan på ett säkert ställe bakom lås och bom ;)
Det får helt enkelt bli ett trumfkort för mig att plocka fram då och då när lite extra stimulans och sysselsättning behövs. Jag har fler sådana saker och lådor undan gömda! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0