Startar dagen hårt

Albin var tydligen absolut tvungen att smaka på ett Liljekonvaljbär nu när vi var ute. Jag såg när han fick syn på dem och röt till med ett NEJ! Ändå plockar han det och jag rusar dit men hinner inte fram innan bäret är i munnen. Han hann tugga sönder det innan jag fick in fingrarna i munnen på honom och pilla ut resterna. Busunge!

Läste iallafall på giftcentralen att man ej behöver oroa sig om det handlar om mindre än fem bär. Så jag oroar mig inte nu :)

När vi sedan ska gå in snubblar han på min fot och trillar med huvudet före in i dörrkarmen. Det kändes kan jag tänka mig men tapper som han är glömdes det efter typ fem sekunder och en kram.

Nu botar vi alla bekymmer med ett glas mjölk och lite vindruvor! :)

Dags för lite vila också låter det som...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men stackars lille pojke! En riktig otursdag.

2013-10-08 @ 13:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0