Dokumentera för framtiden

Det är måndag, en grå måndag.
Vi är tillbaka inne efter promenaden, gick ner till landsvägen för att räkna bilar men det är dåligt med trafik en tidig måndagförmiddag tydligen :)

Albin ligger tyst inne i sin säng och jag sitter på soffan med smörgås och kaffe. Allt är i sin ordning alltså! :)

Jag tänkte vara duktig och börja fylla i min gravidbok för tvåan nu. Nu är det ju lite mer fastställt hur långt gångna vi är efter ultraljudet förra veckan så nu ser jag ingen undanflykt längre till att skjuta på det.
Har ju en likadan bok om Albin och vill självklart försöka vara lika duktig även denna gång. Det måste ju vara rättvist! Samt att det är himla roligt att själv kunna bläddra tillbaka för hur det än är så glömmer man saker fasligt fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0