Han är trött.

Ungen slår ju alla rekord!
Efter att ha sovit som en stock mellan 20-07 äter vi frukost och han leker lite med sina djur. Sedan hinner klockan inte bli 09 ens innan han vill gå och lägga sig igen!!! Han har till och med så bråttom upp till sängen att han på egen hand börjar bestiga trappan (vilket han faktiskt låter bli i vanliga fall) när jag inte är snabb nog att förstå vad han vill.

Så nu sitter jag här ensam i tystnaden och väntar.... :)


Mitt knä är lika ont som igår. Vaknade vid fyra inatt och hade riktigt ont. Sablarns skit!!!
Ont knä i kombination med en vild ettåring är inte optimalt vill jag lova.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Och mormorn måste jobba och kan inte avlasta!

2013-09-12 @ 11:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0