Sep. 30, 2013

Fyllde i hela graviditetsboken ända fram till nu. Duktiga jag! :)
Nu ska bara Peter skriva lite också och sedan är vi i fas.

Annars har det inte hänt speciellt mycket här idag.
Efter lunchen gick vi ut och till brevlådan. Vi hann precis hem innan det kom en ordentlig skur och vi tog skydd under taket på trappan. Albin lessnade dock fort på att sitta där och kutade istället ner till farfar.
Farfar har idag varit liggandes med ischias så Albin bjöd på lite underhållning en stund :)

Till middag lyckades jag koka ihop en fasligt god kycklinggryta! Jag längtar redan till att äta resterna imorgon :)
Hojta om ni vill ha recept. Den var otroligt simpel att laga dessutom!

Peter gick ner med en tallrik mat till farfar också så hann slapp mecka själv med mat.

Albin slocknade som en klubbad säl efter ett snabbt bad. Det tar på krafterna att reta gallfeber på sin mamma halva dagarna ;) Han testar mig om och om igen med massa bus och hyss....


Vi har tagit skydd för regnet


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fina ni är,ser så busiga ut båda två.
Jag vill gärna ha recept. Här behöver fyllas på med nytt och lättlagat. :)

2013-09-30 @ 20:12:12
Postat av: Syrran/moster

Jättefina är ni

2013-09-30 @ 22:37:02
URL: http://baraordifoljd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0