Annandag påsk

Vi var iväg på barnloppis i förmiddags och fyndade lite. Loppisen var på leklandet här i stan, så medan jag och lillasyster (som sov i bärselen fram på min mage) fyndade och trängdes bland folk lekte pappan och Albin i klättergrejerna. Perfekt ju! :) 
Bla. hittade jag en bättre potta än den vi har samt lite kläder till både Albin och Elsa. 
Nästa helg är den större och årliga barnloppisen så jag håller mig lite till dess också :) 

Vi var också förbi leksaksaffären och köpte oss en ny babysitter. Egentligen är det inget fel på vår gamla och antika men den är ganska knixig att flytta och bära med sig när Elsa sitter i. Den nya har bärhandtag och det underlättar. 

Vi avslutade stadsbesöket med en sväng in på Ica för en bullfika och lite veckohandling. Skönt, då slipper jag tänka på det i veckan. 

När vi kom hem hade påskharen varit här ännu en gång och lämnat ett stort paket under äppelträdet. Han är så bortskämd den där lille Albin! :) 

Nu har vi gått en liten promenad och jag har parkerat mig i en stol i solen på baksidan med en bok. Men det är nästan för varmt att sitta här faktiskt ;)


Första tulpanen har nu slagit ut på kortsidan av huset! <3 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst är det härligt :-)
Mina tulpaner hade redan blommat färdigt nu när vi kom hem :-(

2014-04-21 @ 19:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0