Avslutet på dagen

Vilken varm och härlig eftermiddag vi fick! Underbart! 

När Peter var färdig med vindskivorna tog vi oss en promenad ner till M och M.  Albin hoppade studsmatta och spelade fotboll. 
Det drog ihop sig till middag så vi knatade hem igen. Jag hade förberett för grillat men när vi insåg att grillkolen var slut fick det bli stekt kött istället :( 
Vi satt kvar ute till det var dags för Albin att gå in och duscha av sig all dagens lort. Även Elsa fick sig ett bad. 

Jag har bäddat rent i sängen med täcken som hängt ute hela dagen. Jag längtar redan efter att gå och lägga mig! :) 

Dagens morgonmys.
Våra fina barn <3 

Kommentarer
Postat av: Katti

Så gulligt!!! Farmor kommer och kramar er imorgon :-)

2014-04-26 @ 20:16:30
Postat av: Mamma

Vilken härlig bild!
Underbara barn, längtar redan efter er :-)

2014-04-26 @ 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0