Badden

Vi hade lyxen att få hem pappan över lunch! För första gången på hela veckan åt Albin sin lunch. Måste berott på pappasällskapet såklart. 
Det blev ju såklart några tårar när det var dags för pappan att åka tillbaka till jobbet igen.

Lillasyster sov ute i vagnen i flera timmar på förmiddagen så hon ville inget annat än att hänga i mina tuttar och äta på eftermiddagen. Jag tror banne mig hon hann äta tre gånger inom loppet av en timme. 
När pappan kom hem från jobbet packade vi ihop oss allihopa och styrde in mot staden. Planen var att köpa present till Albin och present till ett årskalaset vi ska på nästa vecka men givetvis kom vi hem utan något av det. Typiskt när man ändå försöker vara ute i god tid för en gångs skull. 
Vi avslutade det hela med ett middagsbesök på Donken. Albin fick sin livs första Happymeal och av den åt han bara upp pommesen och drack upp mjölken samt smaskade upp MIN cheddardip. Spindelmannen gubben som var med i var bra tyckte han och berättade för oss att de minsann har Spindelmannen på "gagis"/dagis också. 


Albin har dock döpt om Spindelmannen till "Badden". Lille sötnöten vår! <3 

Kommentarer
Postat av: Syrran/moster

Moster och onkel är redan klara med födelsedagspressent till favorit Albin :)

2014-04-10 @ 21:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0