De underbara guldlockarna

Det pågår en strid i detta hem. Striden handlar om Albins hår.

Jag verkligen ÄLSKAR hans långa blonda hår i nacken och lockarna! 
Tyvärr har pappan inte samma åsikt om saken. Han har tjatat sedan förra sommaren tror om NÄR ska Albin klippas?! Nu har den frågan kommit upp på tapeten igen och den är ganska så het dessutom.
Pappan "hotar" med att klippa honom när inte jag är hemma. 
Jag "hotar" tillbaka med att klippa hans ädlare delar om han klipper Albin utan mitt godkännande :) Dessvärre tror jag inte det biter på honom. 
Ikväll sträckte jag mig så långt att jag iallafall naggade lite på pojkens lugg. Men det sved ska ni veta! Och hur kommer det då kännas när allt annat hår ryker? 

Kommentarer
Postat av: Katti

Jag lovar det växer ut snart och blir bara finare :-)

2014-04-24 @ 21:16:17
Postat av: Mamma

Ni kan ju börja försiktigt med att klippa topparna lite.
Då får ni ge er lite båda två. :-)

2014-04-24 @ 21:33:26
Postat av: Janina

NEJ! Ge dig inte! Det pågår samma diskussion här hemma, Johan är egentligen på min sida men det börjar bli så risigt :/

2014-04-25 @ 07:21:47
URL: http://schanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0