Det blev bättre

Eftermiddagen har känts bättre. Jag och lilltjejjan sov i lite mer än en timme och det gjorde nog susen. 

Jag rotade fram Albins shorts från förra sommaren och lyckades få honom till att prova dem idag och otroligt nog kunde han ha nästan allihopa i år igen! Helt galet ju! Det verkar som han nästan bara vuxit på längden det senaste året. 
Igår mätte vi honom och han har vuxit cirka tre centimeter sedan siste februari. I mina öron låter det ganska så mycket. Eller? 
Inte konstigt att han har svårt att sova med tanke på den växtvärk han säkerligen har. Lille store gubben <3 

Lillasyster har varit knorrig nu ikväll och just nu ligger hon här på mig. Jag hoppas kunna lägga över henne till sin säng nu. 

Nu säger jag god natt!

Ser inte speciellt skönt ut alls men hon somnade iallafall :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0