Dumma öga!!!

Albin hade svårt att somna idag. Efter att han gormat där inne ett tag gick jag in och la mig bredvid och höll handen. 40 minuter senare hade han fortfarande inte somnat och då vaknade lillasyster för att äta. Peter tog över handhållandet och efter ytterligare 40 minuter cirka sov äntligen grabben. Skulle gissa att han var ordentligt övertrött och inte kunde komma till ro.

Lillasyster har varit vaken sedan halv åtta. Inte heller hon lyckas komma helt till ro. Så fort hon somnar till så rycker hon till och vaknar upp igen och småknorrar. Om och om igen. 
Det blir spännande att se vad natten bjuder på....

Det blev med andra ord varken en dusch eller tvättomhändertagande för min del ikväll.
Nu har jag iallafall hoppat i säng och det känns inte som jag kommer ha några svårigheter med att somna. 


För någon vecka sedan fick jag ju en vagel i ögat, som läkte bort ganska fort. I början på denna vecka var det dags igen. En ny vagel i samma öga. Någon dag senare ploppar ytterligare en vagel upp och idag kom ännu en till fast på det övre ögonlocket. Fyra vaglar i samma öga på ett par veckor! Hur normalt är det egentligen?! Ont gör det också och röd och svullen är jag. 
Jag bara väntar på jag ska lyckas smitta barnen också :( 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Aj,aj!
Jag har en liten vagel i undre locket. Den gör också ont. :(

2014-04-03 @ 22:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0