Kan man få hoppa över denna dag?

Jag är så gräsligt och äckligt tröttslö idag. Vill bara dra täcket över huvudet och invänta ett bättre humör. 
Skönt nog drog vi igång med städning efter frukost och någon timme senare hade vi dammsugat, dammat och torkat golv. Underbart!
Nu har vi nyligen fått i oss lunch. Jag kokade ihop årets första nässelsoppa och det blev riktigt gott! Tom. Albin tyckte det var helt okej faktiskt. Så nu har vi boostat hela familjens krassliga immunförsvar! :) 



Albin och pappan gick precis ut. De kör in ved hör jag. Hur orkar dom?!
Lillasyster vaknade nyss och jag tog med henne in till sängen och serverade käk. Här ligger vi kvar än och ärligt talat har jag ingen brådska härifrån ;)

(Fy vilken hemsk råttfärg jag har på håret ser jag!!!) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0