Kvällen är redan här!

Det är redan kväll! Denna dag har gått galet fort! 

Albin hade ett hiskeligt morgonhumör även idag men bara de kommer så långt med alla motgonbestyr att de ska gå ut till bilen så lugnar han ner sig.
Lämningen var kompilkationsfri även idag och det är otroligt skönt. 

Lillasyster somnade om som en stock när de andra hade åkt och sov sedan ända till efter nio! Jag själv haft lite svårt att somna om men efter ett tag slumrade jag till klockan åtta. Då kunde jag gå upp, göra mig iordning och äta frukost i lugn och ro i sällskap av TV4 play. 
Vi tog en promenad med jycken och sedan var det typ dags att styra mot Bvc. 

Peter slutade jobba vid lunch idag för att hämta Albin på dagis då det hade blivit tajt för mig att hinna det. Och tur var väl det för ännu en gång blev det lång väntan på Bvc då vår bvctant lyckats klanta till det igen.... 

På vägen hem stannade vi på Granngården för några inköp till trädgården. 
När vi kom hem sov Albin sin vanliga middagslur och så även pappan tror jag nästan :)
När de båda piggat på sig gick vi ut och grejade lite. Sol och fint även idag men en jädrans kall blåst som förstör!

Nu väntar vi på att moster och onkel ska anlända. De ska sova här i natt för att tidigt imorgon bitti bege sig mot Arlanda och en weekend till Budapest. Lyllos dom då....
Vi försöker vara snälla mot dem och hålla Albin vaken till dom kommer så de kan säga hej till varandra men det är på håret att han mäktar med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0