Lillasyster 1 månad

Tänka sig att hon redan är så stor!
Hon är fortfarande väldigt lättsam, bara hon får äta och vara med oss. 
Hon är ganska snål och svårflörtad gällande leenden men när man väl får ett så är det världens finaste sådant! <3 


Vår antika 80-tals babysitter (från när jag var liten) fungerar bra än. Lillasyster trivs med att sitta i den och råkar tom. somna i den då och då :) 


För min del visar vågen nästan -10 kilo sedan förlossningen och magen krymper ihop mer och mer. 
Jag får vara väldigt nöjd med detta eftersom jag fortfarande inte dragit igång med träning och äter på tok för onyttigt. Sötsuget är enormt!!! 
När jag varit på efterkontroll och förhoppningsvis fått "godkänt" så ska tempot dras upp och fläsket rastas ordentligt. PEPP!!! 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis lilla fina gumman! Vi längtar efter dig.

2014-04-11 @ 22:06:12
Postat av: Helen

Grattis Grattis från mormor Siv,gammelmoster Helen och "gammelmorbror" Nichlas

2014-04-11 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0