Lördag

I förmiddags lämnade jag Peter ensam hemma med båda barnen för första gången! :) 
Jag åkte iväg på en barnloppis, ett besök i leksaksaffären, en sväng in på Ica och så hämta jycken hos farmor. Knappt två timmar var jag borta och de hade klarat sig utmärkt själva! :)
Jag själv hittade bara ett par shorts till Albin för 5 spänn på loppisen medan jag i leksaksaffären iallafall klirrade paket till kalaset vi ska på nästa vecka samt Albins påskägg. 

När jag kom hem åt vi lunch och gick sedan ut igen. Idag är det sådär riktigt härligt väder igen. 
Jag har förberett landet inför att snart sätta potatis och rensat lite ogräs. Lillasyster har sovit gott i vagnen tills nu när hon blev hungrig. Peter och Albin har bytt däck på Saaben. 
Tror bestämt det snart är dags för en fika! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0