Lyxigt värre

Nu ligger båda barnen IGEN! Det här är ju bara för lyxigt! 

Albin var tvungen att göra nr. två mitt i vilan förut och vaknade för tidigt. Så efter att han nu ätit lunch/petat i maten, grejat med traktorn och att vi tillsammans läst cirka tre traktortidningar ville han ha "öck"/mjölk och lyssna på Mamma Mu. 
Lillasyster vaknade ungefär samtidigt och har varit vaken med oss så nu var även hennes ögonlock tunga igen. 

Jag har satt igång en maskin tvätt och förberett middagen. Gäller att passa på! Förvånande nog så har jag faktiskt varje dag lyckats med att ha middagen färdig i samma vanliga tid- då pappan kommer hem från jobbet, trots oftast två eftermiddagsgnälliga barn. Det är bra för då är vi alla utsvultna! :) 


Något mindre lyxigt är att jag i natt fått min femte vagel i samma öga. Vad är det här för skit egentligen?!?! Dessutom är jag inne på tredje dagen med ganska så rejält ont i ena knät. Det bara kom...

Igår gjorde jag nog rörelse så det gjorde skitont och sa väl nått i stil med: AJ! Mitt knä!
Då var Albin inte sen med att utbrista: "Aj aj nä! " och tog sig på knät och haltade.
Hahaha! Han har blivit så himla rolig och snappar upp ALLT. Det gäller att vi vaktar våra tungor nu och tänker på vad vi gör :) 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars dig (och Albin) inte kul med knäont
Glöm inte att vila lite själv när barnen vilar!

2014-04-09 @ 18:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0