Onsdag

Idag hade vi något lugnare tempo i förmiddags.

Elsa åt första gången vid tre inatt och efter det hade jag skitsvårt att somna om. Vaknade sedan lite innan sex av Peters klocka. Elsa vaknade hon också och fick komma över till mig för käk. Morgonätningen resulterar alltid i magknip av någon anledning så hon knorrade en stund till hon tillslut somnade om. Hur hon lyckas somna om med en storebror som stojar runt och far ut och in i sovrummet och upp och ner i sängen är för mig en gåta :)
När grabbarna åkt till dagis dröjde de inte länge förän även jag somnade om. Först tänkte jag gå upp och greja lite, passa på när Elsa ändå sov men jag hann inte längre än till tanken innan jag somnade.
Vaknade sedan av klockan vid nio och så även Elsa. Vi gick upp, klädde oss, satte Elsa i selen på magen och tog hundpromenaden. 
Hemma igen åt jag frukost och fortsatte pysslet med Albins present (som jag inte kommer hinna färdigt med innan lördag :( ). Två bajsblöjor senare var det dags att styra mot dagis. 

Hämtade en glad Albin som hade bråttom hem och vinkade "heddå"/hejdå till kompisarna så fort jag kom innanför dörren.

Nu är vi hemma och grabben är i säng. Bara Elsa kommer till ro nu också så fortsätter pysslandet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0