Onsdag

Jag och lillasyster åkte svängen in till staden innan vi hämtade storebror på dagis. Igår fick vi hem rabattkuponger på blöjor från Ica och de gällde bara idag också så det var bara att passa på. 

På dagis möttes vi av en glad Albin som bara brydde sig om "bäbä" var med även idag. 
Han hade varit ledsen vid lämningen imorse också men det hade snabbt gått över. Han hade ätit som en häst till lunch och det måste väl vara ett gott trivseltecken? :) 
När vi gick ut till bilen hjälpte han mig att bära "bäbä" i hennes stol. Han var så duktig och höll i handtaget. (Igår när jag hämtade honom skulle han bara bäras eftersom jag bar lillasyster. Fler armar skulle sitta fint i sådana lägen.) Tyvärr följde inte det goda humöret med ända hem utan så fort bilen var parkerad skulle han bäras och det var bara gap och skrik ända till han kom i säng och somnade då snabbt. 

Efter vila och mellis gick vi ut. Idag har vi haft sol igen och riktigt behagligt med värme där inte blåsten kommit åt. 

Nu häckar hela familjen i soffan och snart ska vi påbörja dagens nattning. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0