Torsdag

Moster och onkel kom lite efter sju igår kväll. Det tyckte Albin var kul och tröttheten var putsväck borta :) 
Återigen var påskharen i farten och Albin fick ett ägg med alla Bilar bilar och en pyjamas. Lillasyster fick ett ägg med ett sommarklädesset. Vi tackar! 

Moster, onkel, Albin och lillasyster lekte en stund innan Albin äntligen hoppade i säng. Det tyckte han var skönt och slocknade som en stock, om än i en väldigt originell sovposition :) 
Vi andra var uppe ett par timmar till och försökte äta slut på resterna av vårt påskgodis. (Vi lyckades inte.) 

Jag har sovit som en stock inatt och så även lillasyster som inte ville äta förän framåt fyratiden imorse. I vanliga fall brukar det alltid vara matdags någon gång mellan ett och två typ. Inte heller vaknade jag när moster och onkel tackade för sig och åkte mot Arlanda någon gång mellan fem och sex. Och detvar knappt att jag ens märkte av när Peter och Albin sa hejdå och åkte till dagis. Sedan sov jag ända till halv nio! Lillasyster sussade vidare ända till tio! Trötta tjejer :)

Nu sover bägge barnen sedan en stund tillbaka och jag ska hänga tvätt innan de vaknar tänkte jag! 

Det går också bra att sova i nya stolen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0