Vi är ute

Goder förmiddag! 
Här är vi ute sedan ett par timmar. Jag stoppade ner båda barnen i vagnen, kopplade hunden och traskade iväg på vår ordinarie runda. Tänk om jag kan börja få det som vana nu igen. 
Jag sitter på trappan och njuter av varma solen sedan vi kom tillbaka och Albin mekar med sitt som vanligt. Lillasyster sover som vanligt ;) 
Snart ska jag nog försöka lura med mig Albin in för en stunds vila. 

Nu när alla andra i familjen börjar återställa sig efter allt snoreri och krasslighet vaknar ju såklart jag med en ond hals idag. Kroppen känns lite halvrisig också så vi får se vad det utvecklas till. 


En liten mellis har vi också hunnit med :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0