Vilket klantarsle!!! :(

Vi hann bara vara i lekparken cirka 40 min innan jag hör hur det brakar ordentligt i lillasysters blöja. Och jag hade ju såklart helt missat att ta med nya blöja så det var inget annat att göra än gå hem igen. Stackars Albin som lekte för fullt :( Märkligt nog blev han inte sur när han avbröts mitt i leken utan satte sig så snällt upp i vagnen och vi kunde traska hemåt.

Upptäcker hemma att lillasyster satsat stort. Långt upp på ryggen och tom. hennes yttertröja var kletig av den senapsgula "skatten". Åkpåsen klarade sig iallafall :) 

Albin och jag tröstade oss med en fika och sedan har vi lekt och "guggat"/gungat. Vi har varit ute i över tre timmar nu och grabben börjar bli redigt trött vill jag lova :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0