Elsa och matstolen

För bara någon dag sedan pratade vi om att Elsa ännu inte har någon större koll på sin överkropp för att kunna sitta. 

Igår satte vi henne i Bumbostolen när vi åt frukost och hon vinglade åt alla håll och kanter :)

Imorse när jag satte henne upp i sängen tyckte jag mig både se och känna att hon hade lite mer styrsel och kontroll än tidigare på överkroppen.
Jag plockade fram matstolen och satte henne i den och döm om vår förvåning när hon så nöjt satt där i och hade full koll över situationen! :) 


Hon satt där bra länge och var så nöjd och stolt över att få vara med vid bordet på riktigt. (Tidigare har hon oftast suttit i babysittern bredvid pappa på kökssoffan när vi ätit)

Lilla tjejjan blev helt plötsligt väldigt mycket större i våra ögon när hon satt upp vid matbordet, i egen stol och åt fruktpure' <3
Och vi som för bara någon dag sedan sa att hon inte kunde :)

Kommentarer
Postat av: syrran/moster.

Stora duktiga Elsa!

2014-08-11 @ 09:14:05
Postat av: Mamma / Mormor

Lilla gumman vad stor du är.
Grattis på 5 månadersdagen :-)

2014-08-11 @ 10:17:23
Postat av: Farmor

Jag märkte sist att hon går framåt med stormsteg. Hon är inte riktigt bebis längre. Och så lik Mamma :-D

2014-08-13 @ 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0