Hamnkalas

Iförmiddags åkte vi på jippo inne i staden. Hamnkalaset kallades det och riktade sig mest till barn. 
Det var lite olika vattenaktiviteter, båtar, helikopterflygning, sång, trollkarl, vattenkrig bla. 
Inte så jättemycket att ropa hurra för faktiskt.
Vi satte oss och åt varsin mjukglass och tittade på helikoptern när den landade efter varje rundflygning. Ganska passande eftersom Albin är inne i en period då han leker väldigt mycket med sina helikoptrar. Eller "otter" som han själv säger.
Pappan var bra sugen på att ta med sig grabben upp på en tur men det stod flera på kö när vi gick bort dit så de struntade i det. 

Mina snygga sommargrabbar <3



Innan vi åkte hemifrån frågade jag Albin vad han ville ha för kläder.
"Änning"/klänning fick jag till svar. Se där ja! Gulligt skulle jag tycka men pappan tyckte något annat ;)
Tillslut fick jag iallafall på honom en T-shirt och ett par shorts. Fick truga med att hans tröja hade samma färg som Elsas dress. Då gick det galant :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0