Det har gått bra

Nu är grabbarna hemma igen. Inte ens två timmar tog det för dom på akuten. Riktigt smidigt ju!

Albin hade varit jätteduktig och allt gick bra. Han var ett par kilo lättare när de åkte hem 😉
Och pappan klarade besöket ypperligt också.


Albin fick tom. med sig ett paket hem från sjukhuset. Ett litet kramdjur gömde sig däri. Men när han fick syn på min ostbågsskål kom han av sig i paketöppnandet och dök ner i skålen istället. Han behövde väl fylla på magen lite igen.

Nu ligger han till sängs. Ojojoj så trött han var.
Jag håller på att söva Elsa. Igen. Hon sov sina tjugo minutrar vid sju och därefter kämpade hon och jag ända till framåt nio innan hon äntligen somnade om. I mitt knä på soffan. Och så väcktes hon knappa timmen senare när brorsan kom hem igen.... 
Tror det är fler tänder på G. Har bytt tre stinkande blöjor nu ikväll. 
Bajs bajs bajs. Allt handlar om bajs. Skiter inte den ena så skiter istället den andra för två 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0