Hej Tisdag

Idag har jag en sjuk Albin hemma från dagis. 38,5 i temp. imorse, snorig och hostig/rosslig rapporterade pappan innan han for till jobbet. 
Tempen är jag lite skeptisk till då örontermometern ofta visar ett par grader lite som den vill och inte heller känns han speciellt varm. Inte heller är han påverkad. Tvärtom! Han är överallt och ingenstans här hemma. Fy sjutton vad han kan reta sin mamma till vansinne. Jag har redan hunnit explodera tre gånger idag. Vilket egentligen hjälper föga. Han bryr sig inte.


Nu till dagens bekymmer.
Ska jag och Elsa åka till simhallen?
Hon har ingen feber och snorar inte. Jag har en timme på mig att bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0