Just nu

Jag kan inte sova 😞 Men tre andra snarkar sĂ„ gott hĂ€r i rummet.

Elsa vaknade vid tio och kunde inte somna om. Mormorn var envis men hon gick bet sĂ„ vid halv tolv hĂ€mtade jag in den lilla damen hit till oss. 
Tröttare Àn tröttast var hon men inte sjutton skulle hon sova och efter ett par illtjut vÀcker hon dessutom Albin.
Peter lÀgger sig med honom och vi alla försöker somna om.
Elsa har fÄtt dille pÄ att dra fingrarna genom mitt hÄr och kan naturligtvis inte lÄta bli nu heller. Jag blir typ hÄrlös pÄ kuppen plus att det faktiskt gör ont nÀr hon drar och fÄr hon inte dra blir hon förbannad och gapar. Och inte kan hon ju somna heller sÄ lÀnge hon ligger och pillar.
Tillslut fĂ„r jag nog och byter plats med Peter. Han har ju inget hĂ„r att dra i 😉 och jag lĂ€gger mig istĂ€llet pĂ„ madrassen hos Albin. 

Efter ett tag sover bÄda barnen och en stund efter Àven pappan.
Men mamman dĂ„? 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0