Kväll

Farmor kom hit på eftermiddagen och tog ut de små sjuklingarna på lite rastning. Jag passade på att ta hand om tvätt och laga mat då 😊 

Elsa hade 38,7 återigen nu vid läggning så vi får väl se om och hur hon tänker sova ikväll. Jag har just gjort ett försök till att lägga över henne i spjälsängen men det gick inte så nu sitter hon och jag på sängkanten igen. 

Albin har också just hoppat i säng och vi hoppas han inte har lika svårt att somna ikväll som han hade igår. 
I eftermiddags kom han yrvaken ut i vardagsrummet och berättade att han fortfarande var trött trots över en timmes sovande. "Sova mera" sa han. Men jag sa att han fick vänta till ikväll. "Mmm, sova igen ikväll. Mörkt ute jag lägga mig med pappa. Läsa bok sängen." Fick jag till svar 😊 

I paketkalendern idag gömde sig russin och en ballong. Jättekul tänker ni nu 😉 Men det var faktiskt uppskattat! Ballonger är alltid kul och russinen tryckte han i sig på stört. Vilken tur att han vägrat middagen och hade plats kvar i magen 😉 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0