Lucka 11: Ett inlägg om hur du planerar att fira jul i år.

Vi blir hemma denna jul också. Peter jobbar juldagsmorgonen.

På julafton har vi bestämt att det blir jullunch här hemma hos oss och de som vill får komma. Idagsläget kommer farmor och farfar. Troligtvis även Peters faster med gubbe också.

Jag fick en infall och erbjöd mig komma och tomta hos en familj som letade efter en tomte. Och när jag ändå åker tänkte jag att jag kan passa på att tomta hos flera. Så som det ser ut nu är det fyra  ställen jag ska besöka. Spännande! 😊

Vi hoppas också att Tomten besöket oss här hemma under eftermiddagen såklart!


På juldagen jobbar då som sagt Peter ett par timmar på morgonen och under dagen blir det troligtvis lite mer firande med sysslingarna/gudfäderna och dess föräldrar. 

På annandagen åker vi troligtvis ner till Linköping och fortsätter firandet med alla där. 

Det är bra att sprida ut allt lite. Blir inte så mycket och rörigt då 😊 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0