Lucka 20: Djupdyk i instagramarkivet! Ta fram din instagramprofil och plocka ur bild nummer 35, 40 och 61 räknat från senaste bilden i albumet och blogga om dem.

Nu är det ju så att jag inte har fler än typ 40 bilder upplagda på mitt Istagram så jag kör med bilder från mitt album istället.

Bild nr 35
Albin sover sött med vattenflaskan nära till hands ifall han skulle bli törstig 😊 

Bild nr 40
En kvällstrött pappa. Socialt värre hemma hos oss numer om kvällarna 😊

Bild nr 41
Min lilla pepparkakslucia när vi var på stan och umgicks med Therese. 
På eftermiddagen var det luciafirande på dagis.


Följer ni mig på instagram förresten? 
Om inte, gör det! 😊 virkyezziqaaa heter jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0